Nasza fascynacja jazdą w mokrych warunkach sięga 1868 roku, gdy działalność rozpoczął wizjonerski właściciel małego sklepiku w Liege. Dzisiaj nasza spółka macierzysta Continental jest trzecią pod względem wartości (3774 mln) marką opon na świecie. Jesteśmy przedsiębiorstwem pełnym Twórczego niepokoju, ciągle szukającym sposobów unowocześnienia naszych produktów i zwiększenia bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Aby ułatwić koncentrację działań i wyróżnić na tle konkurencji, opracowaliśmy cztery wartości marki, które określają, kim jesteśmy i w co wierzymy.
Zawsze byliśmy i będziemy innowatorami. Byliśmy pierwszym producentem, który wprowadził (w 1912 roku) zapobiegający ślizganiu zygzakowy wzór bieżnika do swoich opon. To my w 1969 roku wynaleźliśmy „oponę przeciwdeszczową” i odkryliśmy jako pierwsi zalety kierunkowego bieżnika w kształcie litery V. Nasz zespół badawczo-rozwojowy praktykuje inteligentne podejście do projektowania, znajdując inspirację w najmniej spodziewanych miejscach. Ta otwartość umysłu doprowadziła nas do technologii Shark Skin, która w oparciu o metody biomimikry odtworzyła zdolność rekinów do rozpraszania wody i zredukowania oporu do minimum.