Klasyfikacja efektywności paliwowej opony. Zależy ona od oporów toczenia opony. A jest klasą opon najbardziej efektywnych, o najniższych oporach toczenia. E jest klasą opon o najniższej efektywności co odpowiada największym oporom toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie E ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
dB
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Klasa A oznacza najcichszą oponę, klasa C oznacza najgłośniejszą oponę Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności
Klasyfikacja efektywności paliwowej opony. Zależy ona od oporów toczenia opony. A jest klasą opon najbardziej efektywnych, o najniższych oporach toczenia. E jest klasą opon o najniższej efektywności co odpowiada największym oporom toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie E ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
dB
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Klasa A oznacza najcichszą oponę, klasa C oznacza najgłośniejszą oponę Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności
Klasyfikacja efektywności paliwowej opony. Zależy ona od oporów toczenia opony. A jest klasą opon najbardziej efektywnych, o najniższych oporach toczenia. E jest klasą opon o najniższej efektywności co odpowiada największym oporom toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie E ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
dB
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Klasa A oznacza najcichszą oponę, klasa C oznacza najgłośniejszą oponę Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności
Klasyfikacja efektywności paliwowej opony. Zależy ona od oporów toczenia opony. A jest klasą opon najbardziej efektywnych, o najniższych oporach toczenia. E jest klasą opon o najniższej efektywności co odpowiada największym oporom toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie E ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
dB
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Klasa A oznacza najcichszą oponę, klasa C oznacza najgłośniejszą oponę Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności
Klasyfikacja efektywności paliwowej opony. Zależy ona od oporów toczenia opony. A jest klasą opon najbardziej efektywnych, o najniższych oporach toczenia. E jest klasą opon o najniższej efektywności co odpowiada największym oporom toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie E ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
dB
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Klasa A oznacza najcichszą oponę, klasa C oznacza najgłośniejszą oponę Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności
Klasyfikacja efektywności paliwowej opony. Zależy ona od oporów toczenia opony. A jest klasą opon najbardziej efektywnych, o najniższych oporach toczenia. E jest klasą opon o najniższej efektywności co odpowiada największym oporom toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie E ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
dB
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Klasa A oznacza najcichszą oponę, klasa C oznacza najgłośniejszą oponę Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności
Klasyfikacja efektywności paliwowej opony. Zależy ona od oporów toczenia opony. A jest klasą opon najbardziej efektywnych, o najniższych oporach toczenia. E jest klasą opon o najniższej efektywności co odpowiada największym oporom toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie E ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
dB
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Klasa A oznacza najcichszą oponę, klasa C oznacza najgłośniejszą oponę Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności
Klasyfikacja efektywności paliwowej opony. Zależy ona od oporów toczenia opony. A jest klasą opon najbardziej efektywnych, o najniższych oporach toczenia. E jest klasą opon o najniższej efektywności co odpowiada największym oporom toczenia. Parametr ten wpływa na wielkość zużycia paliwa i emisje spalin. Wybór opon w klasie A może obniżyć zużycia paliwa nawet o kilka procent.
Hamowanie na mokrej naw.
Klasyfikacja przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Opona w klasie A ma najkrótszą drogę hamowania, a opona w klasie E ma najdłuższą drogę hamowania. Opony o dobrej przyczepności zatrzymają pojazd na krótszym odcinku w razie gwałtownego hamowania co ma znaczenie w sytuacjach awaryjnych na drodze.
Hałas zewnętrzny
dB
Hałas wytwarzany przez opony ma znaczny udział w ogólnym hałasie generowanym przez pojazd. Klasa A oznacza najcichszą oponę, klasa C oznacza najgłośniejszą oponę Uwaga: niewielka zmiana wartości liczbowej w decybelach (dB) opisującej poziom głośności przekłada się na dużą różnicę w odczuwalnej głośności